פניות הציבור - הגשת פניה / תלונה / בקשה לקבלת מידע

שלום רב,
בימים אלה, אנו פועלים לשיפור ועידכון האזור האישי.
נודה לשיתוף הפעולה מצדכם במילוי הסקר שיופיע על המסך מיד בסיום הגשת הפניה.
התייחסותכם תסייע לנו בהתאמת הצרכים.
בברכה,
היחידה לפניות ותלונות הציבור וחופש המידע


לפני מילוי הטופס שימו לב:



  1. משרד הביטחון וצה"ל הינם גופים נפרדים לצורך הטיפול בפניות ותלונות הציבור.
  2. ניתן לברר בטלפון 073-2067420 בימים א' ו ד' בין השעות 9:00 ועד 13:00, למעט ערבי חג וחוה"מ, אם נושא פנייתך אכן מצוי בטיפולנו.
  3. לידיעתך, ניתן לפנות במישרין לאגפי המשרד. לצפיה בדרכי התקשרות עימם לחץ כאן.

פניה למשרד הביטחון

  • בקשה לקבלת מידע, המלצה, רעיון או בירור שאינם בגדר תלונה
  • להגשת פניה נא לחץ כאן

תלונה על משרד הביטחון

  • פניה בכתב הכוללת טענות על אפליה או על ליקויים בטיב השרות וביחס לפונה, ליקויים בתהליכי עבודה, בסדרי נוהל פנימיים וכיוצא באלה (ההגדרה מבוססת על סעיף 61.361 בתקשי"ר), למען הסר ספק פניה טלפונית אינה נחשבת תלונה.
  • לתשומת ליבך - ערעורים על שיקול דעת והחלטות או חילוקי דעות שנוצרים עקב החלטות של עובדי משרד, אינם מוגדרים כתלונות והוראה זו אינה חלה עליהם.

  • להגשת תלונה לחץ כאן

בקשה לקבלת מידע ממשרד הביטחון בהתאם לחוק חופש המידע

  • פניה בכתב בלבד שענינה בקשה לקבלת מידע לפי חוק חופש המידע תשנ"ח - 1998.
  • להגשת בקשה לחץ כאן

צפיה והוספת פרטים לכל סוגי הפניות שהגשתי

  • לצפיה בכל סוגי הפניות שהגשתי שטרם הסתיים הטיפול בהן לחץ כאן